BC Orion is een badmintonvereniging in Enschede. Er is ruimte voor competitie, vrij spelen, gezelligheid, sportiviteit, prestatie en beter leren badmintonnen.

Kom badminton spelen: 4 keer gratis trainen

Kom 4x gratis meespelen!

Heb je nog nooit eerder gespeeld of ben jij die ‘herintreder’? Kom naar de recreantentraining op maandag om 19 uur en doe gelijk mee!
Leenrackets zijn aanwezig.

Jeugdtraining op verschillende niveau’s

Op maandag van 17.30 tot 19.00 uur geeft onze trainer samen met enthousiaste leden badmintontraining aan verschillende leeftijd/niveaugroepen.
Vanaf ca. 6 jaar.

Hoe, Wat, Waar & Wanneer

Jeugd (18-)

Senioren (18+)

Wij spelen in de Pathmoshal

Veilingstraat 20, 7513 CZ Enschede

Competitie, Toernooien & Events

Toernooien & Events

Aankomende evenementen

Waarom badminton bij BC Orion?

Training door gediplomeerde trainers

Onze trainers zijn gediplomeerd. Bij de jeugd ondersteunen enthousiaste leden de trainer.

Grote zaal en veel speelmomenten​

De Pathmoshal beschikt over 9 dubbelvelden en 2 enkelvelden. Die gebruiken we meestal allemaal.

Competitie-teams op diverse niveau’s

Onze teams spelen in de 5e tot 9e divisie.

Lekker veel partijtjes tegen elkaar

Bij het vrij spelen spelen we vaak dubbels en proberen we evenwichtige teams te maken. Als het druk is en je bent klaar, dan wacht je bij de bank tot er weer een veld vrij komt.

Wij bedanken
onze sponsoren: