Probeer badminton in 10 lessen

Vanaf de eerste week van oktober

Op zoek naar een nieuwe uitdaging of wil je gewoon lekker sportief bezig zijn samen met anderen? Dan is badminton echt iets voor jou! Je hebt vast al eens badminton gespeeld. Op de camping, op school of in je eigen achtertuin. Vond je dat leuk? Pak dan nu je kans en verbeter je skills bij een vereniging bij jou in de buurt. Sluit aan bij 10 introductietrainingen voor slechts € 25,- en maak kennis met de sport!

• 10 introductielessen
  • Nu voor slechts € 25,-

Aangeboden 10-daagse minicursus

Doelgroep: Volwassenen 18 tot 99 jaar
Speeldag: Maandag
Start cursus: 02-10-2023
Speeltijd: 19:00 t/m 20:00 uur

Hoe werkt het?

Probeerbadminton

Try badminton in 10 lessons

Looking for a new challenge or do you just want to be sporty with others? Then badminton is really something for you! You’ve probably played badminton before. At the campsite, at school or in your own backyard. Did you like that? Then take your chance now and improve your skills at an association near you. Join 10 introductory training sessions for just €25 and get to know the sport!

• 10 introductory lessons
  • Now for only €25